Ce este marketingul pentru motoarele de căutare? (Ghid complet pentru anunțurile pentru motoarele de căutare)

Publicat: 2021-02-26

Vrei să știi „ce este marketingul în motoarele de căutare (SEM)?” Atunci, iată-te! Ai găsit cel mai bun ghid pe SEM.

Search Engine Marketing (SEM) este o strategie de marketing digital populară, utilă pentru a obține un flux bun de trafic către site-ul dvs. de la motoarele de căutare. Este comercializarea afacerii dvs. prin reclame la motoarele de căutare. Deci, este o modalitate rapidă și ușoară de a câștiga mai multă audiență și de a trece înaintea concurenților tăi.

Așadar, suntem aici cu ghidul complet despre marketingul în motoarele de căutare (SEM), ideal în special pentru începători. După finalizarea acestui ghid, veți avea cunoștințele generale despre SEM, aspectele sale și câteva modalități dovedite de a aplica strategiile de marketing cu succes pentru motoarele de căutare.

Deci, să începem.

ÎN ACEST ARTICOL: ascunde
A. Ce este marketingul pentru motoarele de căutare (SEM)? - Prezentare generală
B. Top 3 platforme SEM pentru a începe marketingul
1. Google Ads
2. Microsoft Advertising (Bing Ads)
3. Verizon Media Native (Yahoo! Gemini)
C. SEM vs. SEO – Care este diferența?
D. Cum funcționează SEM – Înțelegerea PPC
E. Beneficiile marketingului în motoarele de căutare (SEM)
F. Cuvinte cheie SEM (alegerea cuvintelor cheie potrivite)
G. Cum se face cercetarea cuvintelor cheie pentru SEM?
H. Poziția anunțului SEM și licitația publicitară
I. Cum să faceți corect SEM (folosind Google Ads)
Pasul 1: Înscrieți-vă la Google Ads
Pasul 2: Creați o campanie
Pasul 3: Setările campaniei
Pasul 4: Configurați grupuri de anunțuri
Pasul 5: Creați reclame
Pasul 6: Configurați facturarea
Pasul 7: Utilizați Google Keyword Planner
J. Strategii cool SEM de adoptat
Concluzie

A. Ce este marketingul pentru motoarele de căutare (SEM)? - Prezentare generală

Cu cuvinte simple, Search Engine Marketing (SEM) este procesul de marketing al afacerii tale prin reclame plătite pe motoarele de căutare precum Google, Bing, Yahoo etc. Ajută site-ul dvs. să apară deasupra rezultatelor gratuite pe motoarele de căutare atunci când utilizatorii introduc anumite cuvinte cheie.

Aspecte generale de marketing în motoarele de căutare (SEM).
Marketing-ul motoarelor de căutare

Cu alte cuvinte, SEM vă face pagina web, produsele sau serviciile vizibile în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP-uri). Deci, site-ul sau blogul dvs. este probabil să atragă mai mulți vizitatori din motoarele de căutare. Mai mulți utilizatori înseamnă mai multe afaceri, ceea ce, în cele din urmă, vă ajută să obțineți mai mult profit din afacerea dvs.

Ideea este să vă afișați anunțurile în paginile cu rezultatele căutării ori de câte ori oamenii caută anumite interogări în motoarele de căutare. Înseamnă că puteți rula campanii publicitare care vizează anumite cuvinte cheie . Și, ori de câte ori oamenii caută acești termeni, anunțul dvs. apare pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP).

Acum, este posibil să fi văzut reclame plătite SEM pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare în timpul căutărilor. Dacă nu ați observat încă, atunci cum să vă dați seama dacă un anumit rezultat al căutării este o reclamă plătită? Să vedem asta din exemplul de mai jos.

Rezultate plătite și rezultate organice într-o căutare Google
Căutare Google cu rezultat de anunț plătit

Aici, avem un termen de căutare „ cumpărare nume de domeniu ” pentru care există diverse rezultate de căutare. Acum, puteți vedea că primul rezultat are eticheta „ Ad ” pe el. Arată că acesta este un rezultat plătit. Este un exemplu de SEM. Și celelalte sunt rezultate organice.

Câte rezultate plătite apar în rezultatele căutării?

În exemplul de mai sus, există un singur rezultat plătit. Cu toate acestea, poate exista o listă cu mai multe rezultate plătite pentru aceiași termeni de căutare în momente diferite.

Este pur și simplu pentru că mai multe mărci și companii ar putea desfășura campanii de marketing pentru motoarele de căutare pentru cuvinte cheie similare. Și, de asemenea, printre rezultatele plătite, motoarele de căutare au strategii diferite pentru a determina numărul de rezultate și rangurile acestora. Și, mai jos, vom vorbi despre procesul de clasare a rezultatelor plătite.

Se vede că rezultatele plătite depășesc întotdeauna clasamentele rezultatelor organice. În cele mai multe cazuri, este adevărat. Cu toate acestea, există cazuri în care rezultatul plătit poate apărea sub rezultatele organice.


B. Top 3 platforme SEM pentru a începe marketingul

Platformele de marketing pentru motoarele de căutare (SEM) sunt instrumente specifice oferite de motoarele de căutare pentru a permite marketerilor să ruleze și să gestioneze campanii de anunțuri plătite. Vă permit să creați anunțuri, să alocați buget, să selectați tipul de campanie, să alegeți cuvinte cheie, să analizați și alte preferințe.

Există diferite platforme SEM pe care le puteți folosi pentru a vă derula campaniile publicitare. Cele mai multe dintre ele sunt create chiar de motoarele de căutare. De exemplu, Google Ads este creat de Google. În mod similar, Microsoft Advertising este creat de Microsoft (proprietarul Bing).

Platforme de marketing pentru motoarele de căutare
Platforme de marketing pentru motoarele de căutare

În mod normal, platformele afișează reclame pe propriile motoare de căutare native. În timp ce unele platforme gestionează anunțuri și pe alte motoare de căutare. De exemplu, Microsoft Advertising gestionează reclamele pe DuckDuckGo, Google Ads pe Ask.com etc.

De asemenea, platformele publicitare oferă alte instrumente pentru a vă ajuta să vă optimizați anunțurile. Exemplu: Google Keyword Planner este un instrument care vă ajută să găsiți cuvinte cheie adecvate pentru Google Ads.

Toate platformele SEM operează în principal pe strategie de marketing PPC (pay-per-click). Înseamnă că va trebui să plătiți numai dacă cineva face clic pe anunțurile dvs. Cu toate acestea, suma CPC (cost pe clic) poate varia pe diferite platforme. Este costul pe care un agent de publicitate trebuie să îl plătească pe clic pe anunțul dvs. Vom vorbi mai multe despre asta mai târziu.

Acum, iată câteva dintre platformele SEM populare.

1. Google Ads

Google Ads (cunoscut anterior ca Google AdWords) este platforma SEM care vă ajută să faceți publicitate pe motorul de căutare Google. Este cea mai populară platformă în comparație cu altele. Este popular pentru motivul evident că gestionează reclame pe Google, cel mai popular motor de căutare.

Pagina de pornire Google Ads
Google Ads

Pentru a începe să utilizați Google Ads, trebuie doar să aveți un cont Google. Apoi, puteți doar să vă înscrieți la Google Ads și să începeți imediat să vă creați campania. Puteți alege o locație, cuvinte cheie pentru a găsi mai mulți clienți potențiali. În mod similar, vă oferă o limită flexibilă de buget, timp și posibilitatea de a întrerupe/relua anunțul în orice moment.

2. Microsoft Advertising (Bing Ads)

Microsoft Advertising (denumit anterior Bing Ads) este o platformă de publicitate oferită de Microsoft. Este folosit în mod special pentru difuzarea campaniilor publicitare pe Bing. Cu toate acestea, odată ce vă înregistrați și rulați o campanie publicitară pe Bing, anunțurile se vor afișa și pe DuckDuckGo.

Pagina de pornire Microsoft Advertising Bing Ads
Microsoft Advertising

Cu Bing Ads, puteți alege să afișați sau să restricționați anunțuri în funcție de dispozitive, locații și fusuri orare. De asemenea, puteți licita pentru anumite cuvinte cheie pentru a avea cel mai înalt rang de anunț pentru acele cuvinte cheie. Are un CPC scăzut în comparație cu Google Ads.

3. Verizon Media Native (Yahoo! Gemini)

Verizon Media Native (anterior Yahoo! Gemini) este o companie de reclame pentru motoarele de căutare. Este deținut de Verizon media, care este și proprietarul Yahoo!. Această companie de publicitate gestionează reclamele de căutare în principal pentru Yahoo! și AOL.

Verizon Media Native
Verizon Media Native

Este, de asemenea, un serviciu popular pentru publicitatea nativă. Este tipul de publicitate în care reclamele se potrivesc cu platforma pe care apare.


C. SEM vs. SEO – Care este diferența?

S-ar putea să ai o idee despre SEM până acum, că este modalitatea de marketing plătit cu motoarele de căutare. În mod similar, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este, de asemenea, o strategie de marketing pentru afacerea dvs. sau site-ul web cu motoarele de căutare.

Marketing pentru motoarele de căutare vs optimizarea motoarelor de căutare SEM vs SEO
SEM vs. SEO

Dar, spre deosebire de SEM, SEO se concentrează pe obținerea de trafic gratuit sau organic fără a plăti pentru a obține un loc în motoarele de căutare. Mai degrabă, SEO se concentrează pe optimizarea site-urilor web, astfel încât acestea să devină eligibile pentru a fi clasate mai sus în motoarele de căutare.

Deci, vedeți că ambele tehnici au aplicat promovarea motorului de căutare pentru a câștiga trafic. Mai mult, ambele strategii de marketing se concentrează pe afișarea rezultatelor relevante pentru cuvântul cheie de căutare.

Acum, iată câteva dintre diferențele dintre SEO și SEM bazate pe diverși factori.

i) Cost

Acum, prima și cea mai importantă diferență între SEO și SEM este costul acestor campanii. SEM lucrează la afișarea rezultatelor plătite pentru un anumit cuvânt cheie în motoarele de căutare, ceea ce vă impune în mod evident să plătiți. În timp ce SEO se concentrează pe obținerea locului în motorul de căutare fără a plăti , ci prin optimizarea site-ului dvs. pentru cuvinte cheie relevante și o experiență mai bună pentru utilizator.

ii) Timpul

La fel, SEM oferă rezultate mai rapid în comparație cu SEO. Cu SEM, puteți plasa rezultatul plătit imediat în doar câțiva pași. Puteți începe să difuzați campanii de anunțuri plătite oricând doriți, care vor începe să arate rezultatele pe SERP-uri la scurt timp după începerea campaniei. Astfel, puteți începe să generați venituri foarte curând.

Întrucât, SEO nu se întâmplă peste noapte . Este nevoie de o perioadă mai lungă de timp pentru a concura cu alte site-uri și pentru a câștiga poziții în funcție de calitatea pe care o oferă utilizatorilor. Diverse lucruri, cum ar fi viteza site-ului, securitatea, calitatea conținutului, ușurința în utilizare, încrederea utilizatorilor, credibilitatea etc. intră în considerare în timp ce se menține SEO.

iii) Poziția

Am menționat deja mai sus că rezultatele SEM sunt plasate înaintea rezultatelor organice în SERP-uri . Cu asta, efortul tău SEM te duce înaintea concurenților tăi. Deci, marca dvs. va avea o bună expunere. De asemenea, veți avea un număr bun de vizitatori pe site-ul dvs. și veți vinde mai mulți.

iv) Durata clasamentului

O altă diferență, SEO este o strategie pe termen lung în comparație cu SEM . Strategiile SEO vă ajută pagina web să obțină o poziție de durată într-un motor de căutare. Punctul paginilor poate merge în sus și în jos uneori, lucru pe care îl puteți îmbunătăți. Însă, paginile web odată optimizate pentru SEO rămân pe un rang superior pentru mai mult timp. Și astfel, paginile dvs. web clasate cu SEO oferă valoare în timp.

În cazul SEM, rezultatele dvs. apar în SERP-uri doar atâta timp cât doriți să plătiți pentru campania dvs. De asemenea, puteți alege să eliminați anunțul oricând doriți.

Oricum, atât SEM, cât și SEO sunt strategii importante pentru eforturile tale de marketing online. Prin urmare, vă recomandăm să citiți amănunțit despre „Ce este optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)?” cu ghidul nostru detaliat. Vă ajută să învățați elementele de bază ale SEO, cum funcționează și câteva tehnici SEO dovedite.


D. Cum funcționează SEM – Înțelegerea PPC

Pay-Per-Click (PPC) este o strategie de marketing în care sunteți taxat de fiecare dată când anunțurile dvs. primesc clicuri. În plus, ești supus plății doar atunci când cineva face clic pe anunțul tău. De aici, numele, Pay-Per-Click.

PPC
PPC

PPC este asociat cu marketingul pentru motoarele de căutare . Deci, hai să vorbim despre asta aici.

Practic, platformele SEM precum Google Ads, Microsoft Advertising și alți agenți de publicitate de căutare au adoptat modelul PPC pentru plăți .

Cu toate acestea, SEM permite și alte modalități de plată, cum ar fi plata bazată pe impresie, conversie etc. Dar, PPC este cea mai populară și cea mai bună . Există doar cazuri rare când agenții de publicitate folosesc alte metode decât PPC.

Strategiile de plată PPC nu se limitează doar la motoarele de căutare. Rețelele sociale precum Facebook, Instagram etc. au început să folosească PPC ca una dintre strategiile lor de publicitate.

Oricum, PPC este cel mai popular mod de publicitate pe motoarele de căutare. Acesta este motivul pentru care oamenii se referă la SEM drept marketing PPC. De asemenea, acești doi termeni sunt utilizați interschimbabil.

Dacă strategia PPC este utilizată pentru reclame, altele decât căutări, atunci nu vă puteți referi la ea ca SEM. În caz contrar, PPC înseamnă în mod normal SEM.


E. Beneficiile marketingului în motoarele de căutare (SEM)

Să vedem beneficiile pe care le oferă marketingul în motoarele de căutare.

1) Acoperire și rezultate instantanee

Cu campaniile SEM, puteți ajunge instantaneu la clienții țintă . De îndată ce începeți campania, anunțul dvs. începe să fie afișat în paginile cu rezultate ale motorului de căutare pentru cuvântul cheie vizat. Și, de asemenea, vor aduce o creștere instantanee ca rezultat.

Creștere instantanee în afaceri cu SEM
Creștere instantanee în afaceri cu SEM

Cu aceasta, puteți prezenta produsele și serviciile dvs. ca reclame și puteți obține venituri din acestea într-un timp scurt.

2) Conștientizarea mărcii

Cu SEM, puteți afișa numele și serviciile mărcii dvs. cu anunțurile dvs. pe motoarele de căutare . Deci, puteți cunoaște oamenii despre marca dvs. și despre serviciile oferite de aceasta. De asemenea, anunțul dvs. este plasat în partea de sus a paginii de rezultate, astfel încât să primească mai multă atenție în comparație cu altele.

Acum, când oamenii observă marca dvs., ei devin mai familiarizați cu numele data viitoare când îl văd. Și, ar putea chiar să folosească serviciile dvs.

3) Cost scăzut

Cel mai bun lucru despre SEM este modelul său de plată, adică PPC. Am menționat deja mai sus, ca marcă, va trebui să plătiți doar suma în funcție de clicurile pe care le obține. Adică nici măcar nu te costă doar pentru derularea campaniei PPC.

Rețineți că costul pe care va trebui să-l plătiți pentru campanie poate varia. Depinde într-adevăr de tipul campaniei, de concurență, de dificultatea cuvintelor cheie și de suma pe care sunteți dispus să o licitați pentru fiecare clic pe anunț.

4) Publicul țintă cu intenție de cumpărare

În marketingul tradițional (de ex. reclame la TV, radio etc.), reclamele sunt difuzate la toate tipurile de oameni în mod aleatoriu fără țintire. Sau, unele strategii (de ex. marketing prin e-mail) vă permit să vizați un grup relevant de audiențe, dar nu vă puteți da seama dacă este probabil să cumpere de la dvs.

Cu toate acestea, cu SEM, puteți captura vizitatori cu mai multe intenții de cumpărare, spre deosebire de orice altă abordare de marketing. Și apoi, puteți converti vizitatorii în clienți.

Public țintă cu intenție de cumpărare
Public țintă cu intenție de cumpărare

Pentru că marketingul SEM se bazează exclusiv pe cuvinte cheie țintă. Prin urmare, anunțurile dvs. se vor afișa numai pentru persoanele care caută anumite cuvinte cheie pe care le-ați selectat drept cuvânt cheie țintă.

De exemplu, dacă sunteți o companie care vinde accesorii pentru computer, puteți difuza anunțul cu cuvinte cheie precum „ accesorii ieftine pentru computer ”. Deci, se va afișa numai pentru persoanele care caută termenul. Oamenii caută acele tipuri de cuvinte cheie, în general, cu scopul de a cumpăra.

5) Publicul vizat bazat pe locație

Diverse platforme SEM, cum ar fi Google Adwords, permit direcționarea unui public în funcție de locația geografică. Puteți alege să afișați anunțurile într-o anumită zonă, cum ar fi țări, regiuni sau chiar o zonă mică.

Vizați publicul bazat pe locație cu SEM
Vizați publicul bazat pe locație cu SEM

Direcționarea în funcție de locație este importantă pentru întreprinderile mici pentru a câștiga clienți locali într-o anumită zonă. Astfel, puteți face publicitate unor vizitatori mai specifici și clienți potențiali.

De asemenea, vă oferă excluderea reclamelor în anumite locații. Prin urmare, puteți utiliza această funcție pentru a exclude afișarea anunțurilor din locurile în care este puțin probabil să găsiți clienți.

6) Remarketing/Retargeting

Remarketing/Retargeting este practica de a face publicitate utilizatorilor care v-au vizitat deja site-ul web și au plecat fără să vă folosească serviciile.

Redirecționarea vă ajută să afișați anunțurile pentru aceiași utilizatori pe site-uri, aplicații sau căutări Google diferite. În acest fel, puteți converti utilizatorii abandonați în clienți plătitori. De asemenea, aceasta este o modalitate dovedită de creștere a ratei de conversie și a rentabilității investiției (Return on Investment).

7) Campanii bazate pe sezon

Puteți începe și opri campania publicitară oricând doriți. Este una dintre caracteristicile majore ale SEM.

Cu aceasta, puteți rula campaniile dvs. publicitare la momentele adecvate pentru a vă dezvolta afacerea. De exemplu, puteți crea și rula campanii publicitare pentru vânzarea de produse în timpul festivalurilor. Sau, magazinele de sport pot face reclamă la trusele de tricouri în timpul începutului ligilor și sezoanelor de joc.


F. Cuvinte cheie SEM (alegerea cuvintelor cheie potrivite)

Cuvintele cheie SEM sunt termenii sau o combinație de cuvinte pentru care doriți ca anunțurile dvs. să apară în rezultatele motorului de căutare. Cuvintele cheie sunt printre cele mai importante aspecte ale marketingului pentru motoarele de căutare.

Cuvinte cheie în marketingul motoarelor de căutare
Cuvinte cheie SEM

În SEM, vizați un cuvânt cheie pe care utilizatorii sunt cel mai probabil să îl caute în motoarele de căutare. Și, anunțurile dvs. vor fi afișate atunci când cineva introduce interogări de căutare similare. Platformele de marketing pentru motoarele de căutare precum Google Ads vă permit să introduceți cuvântul cheie preferat în timpul creării anunțurilor.

Alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru campaniile dvs. publicitare sponsorizate face ca afacerea dvs. să fie cea mai profitabilă.

Deci, care este cuvântul cheie potrivit pentru anunțul dvs.?

Alegerea cuvintelor cheie este o decizie pe care va trebui să o iei după ce te gândești bine. Așadar, iată câteva dintre lucrurile de reținut atunci când alegeți cuvinte cheie.

a) Relevanța cuvintelor cheie

Cel mai important lucru, desigur, ar trebui să alegeți un cuvânt cheie relevant . Adică, cuvântul cheie pe care îl alegeți ar trebui să se concentreze pe descrierea produselor și serviciilor pe care le furnizați. Deci, veți fi vizibil pentru vizitatori atunci când oamenii caută interogări relevante ca afacerea dvs.

Să presupunem că doriți ca utilizatorii să se înscrie la un webinar pe care îl desfășurați despre marketing. Apoi, puteți rula un anunț folosind un cuvânt cheie relevant, cum ar fi „ Webinar gratuit despre marketing ”. Persoanele care doresc cu adevărat să participe la webinar ar putea căuta aceiași termeni pentru care va apărea anunțul dvs.

Căutare cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs
Căutare cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs

Dacă anunțul dvs. ar fi afișat pe alte cuvinte cheie aleatorii, atunci este mai puțin probabil să genereze conversii.

b) Volumul de căutare

Pe lângă relevanță, ar trebui să verificați și volumul de căutare a cuvintelor cheie (numărul de căutări lunare pentru un anumit cuvânt cheie). Se datorează faptului că, dacă cuvântul cheie vizat are un volum scăzut de căutare, atunci va primi mai puțini vizitatori.

De exemplu, creați un anunț pentru a genera trafic pe site-ul dvs. care vinde teme WordPress. Apoi, ați putea licita pentru câteva cuvinte cheie relevante, cum ar fi „ cele mai bune șabloane WordPress ”. Dar, dacă un cuvânt cheie similar, cum ar fi „ cele mai bune teme WordPress ”, are un volum de căutare mai mare, atunci vă recomandăm să creați un anunț care vizează acest cuvânt cheie.

Volumul de căutare a cuvintelor cheie comparat folosind SEMRush
Volumul de căutare a cuvintelor cheie comparat folosind SEMRush

Pentru a verifica volumele de căutare, puteți primi ajutor de la diverse instrumente de marketing digital și cuvinte cheie. Motoarele de căutare precum Google și Bing vă oferă căutarea cuvintelor cheie pe propria lor platformă. Mai mult, puteți utiliza și alte instrumente precum SEMRush, Ahrefs, Long Tail Pro etc.

c) Concurenta

Iată un fapt! Cuvintele cheie cu cea mai mare relevanță și volum mare de căutare au cea mai mare concurență. Înseamnă că și alte mărci pot avea campanii publicitare pe aceleași cuvinte cheie. Deci, ar putea afecta clasarea anunțurilor dvs.

Cu o concurență ridicată, costul licitației lor devine și el ridicat. Deci, dacă sunteți o afacere mică, atunci s-ar putea să nu țineți pasul cu marile mărci care rulează cu bugete mai mari.

În acest caz, puteți difuza anunțuri pentru cuvinte cheie mai specifice, cunoscute și ca cuvinte cheie cu coadă lungă. De exemplu, sunteți o companie de design interior cu sediul în, să spunem, New York. Apoi, puteți alege cuvinte cheie precum „ Designer de interior în New York ” și nu doar „ Designer de interior ”.

Dificultatea cuvintelor cheie în comparație folosind SEMRush
Dificultatea cuvintelor cheie comparată (folosind SEMRush)

Aici, cuvântul cheie „ Designer de interior în New York ” este un cuvânt cheie cu coadă lungă care vizează clienții pentru un anumit serviciu într-o anumită locație.

Cuvintele cheie cu coadă lungă pot avea un volum de căutare mai mic. Dar, veți obține un loc în motoarele de căutare atunci când oamenii caută în mod special acel cuvânt cheie.

Așadar, o idee bună de a selecta un cuvânt cheie ar fi echilibrarea între relevanța cuvintelor cheie, volumul de căutare și competiția de cuvinte cheie.


G. Cum se face cercetarea cuvintelor cheie pentru SEM?

Practic, cercetarea cuvintelor cheie este procesul de găsire a cuvintelor cheie pe care trebuie să le vizați în anunțurile pentru motoarele de căutare . Pentru a fi mai precis, este actul de a alege expresiile cheie care convertesc cel mai bine pentru afacerea dvs. Sau, mai simplu, este vorba despre a ști ce cuvinte cheie introduc utilizatorii în motoarele de căutare pentru a căuta companii ca a ta.

Cercetarea cuvintelor cheie
Cercetarea cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie vă permite să cunoașteți cuvintele cheie cele mai relevante pentru anunțul dvs. De asemenea, puteți ști care este volumul de căutare și concurența pentru acele cuvinte cheie. Astfel, este mai ușor să vă planificați mai bine cuvintele cheie.

Nu este vorba doar despre utilizarea și baza pe deplin pe instrumentele și tehnologiile pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie. Dar, implică folosirea simțului tău pentru a-ți înțelege potențialii clienți. Ar trebui să vă gândiți critic ce ar introduce utilizatorii în caseta de căutare, astfel încât anunțul dvs. să ajungă la ei.

Iată lucrurile pe care le puteți face pentru început.

01. Creați o listă inițială de cuvinte cheie

Puteți începe cuvântul cheie prin pregătirea unei liste inițiale de cuvinte cheie din textul publicitar. Accesați pagina web/pagina de destinație către care redirecționează anunțul dvs. Apoi, enumerați câteva cuvinte cheie.

Asigurați-vă că vă concentrați pe alegerea celor mai relevante cuvinte cheie pentru această listă. Alegeți termenii legați de marcă și cuvintele cheie care descriu afacerea dvs.

De asemenea, ar trebui să vă concentrați pe anumite cuvinte cheie (cuvinte cheie cu coadă lungă) în loc de un termen general care să indice afacerea dvs.

Crearea listei de cuvinte cheie pentru publicitate
Crearea listei de cuvinte cheie pentru publicitate

În plus, puteți utiliza sinonime sau alte variante ale cuvintelor cheie, dacă doriți. Deci, puteți avea o listă mai mare cu toate cuvintele cheie posibile.

02. Utilizați instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

Puteți folosi instrumentele de căutare a cuvintelor cheie pentru a vă extinde lista. De asemenea, îl puteți folosi pentru a vă rafina cuvintele cheie eliminând unele. După cum am menționat deja, cele mai populare instrumente de cercetare a cuvintelor cheie sunt:

  • Planificatorul de cuvinte cheie Google
  • Instrumentul Microsoft de planificare a cuvintelor cheie
  • SEMRush
  • Ahrefs
  • Long Tail Pro, etc.

Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie vă permit să introduceți cuvântul cheie despre afacerea sau serviciul dvs. Apoi, vine cu sugestii de cuvinte cheie pe care le puteți folosi. Puteți include acele cuvinte cheie sugerate în lista dvs.

Între timp, puteți utiliza și instrumentele pentru a verifica volumul de căutare, concurența și CPC (costul pe clic) pentru fiecare cuvânt cheie din lista dvs. Apoi, puteți elimina cuvintele cheie cu concurență ridicată și CPC.

Cercetarea cuvintelor cheie cu SEMRush
Cercetarea cuvintelor cheie cu SEMRush

Cuvintele cheie care au un volum mare de căutare și concurență scăzută sunt cele mai de dorit.

03. Creați grup de anunțuri

Crearea unui grup de anunțuri este un pas important în eforturile dvs. de cercetare a cuvintelor cheie. Un grup de anunțuri este o listă care constă din cuvinte cheie strâns legate.

De fapt, un grup de anunțuri este o caracteristică oferită de platformele SEM. Funcția vă permite să creați un grup care să conțină o listă de cuvinte cheie pentru care doriți să afișați anunțul campaniei.

Înseamnă că adăugați cuvintele cheie relevante în grupul de anunțuri pe care oamenii sunt cel mai probabil să le caute. Și, anunțul dvs. ar fi relevant pentru căutarea lor.

De exemplu, dacă doriți să vă promovați cafeneaua în locația dvs., atunci grupul dvs. de anunțuri poate conține cuvinte cheie precum

  • cel mai bun loc de cafea
  • cafenea lângă mine
  • cafea buna in apropiere
  • cea mai apropiată cafenea etc.

Puteți folosi cuvintele cheie pe care le-ați colectat și perfecționat cu instrumentele SEM de mai devreme.

04. Atribuiți tipuri de potrivire

Acum, în timp ce introduceți cuvintele cheie în grupurile de anunțuri, puteți, de asemenea, să atribuiți un tip de potrivire fiecărui cuvânt cheie vizat. Specificarea tipului de potrivire al cuvintelor cheie vă permite să controlați cât de strict doriți ca interogarea de căutare a utilizatorilor să se potrivească cu cuvântul cheie pentru afișarea anunțurilor.

Există în special 3 tipuri de potriviri de cuvinte cheie.

  1. Cuvânt cheie cu potrivire amplă – Interogarea de căutare a utilizatorilor care conține orice combinație sau parte a unui cuvânt cheie cu potrivire amplă al campaniei dvs. va afișa anunțul dvs. De exemplu, dacă cineva caută cu cuvintele cheie „academie de codificare”, atunci este probabil să vadă un anunț pentru „cursuri de codificare online”.
  2. Cuvânt cheie cu potrivire expresie – Anunțul dvs. va apărea dacă interogarea de căutare corespunde exact unui cuvânt cheie cu potrivire expresie. Cu toate acestea, termenul de căutare poate avea alte cuvinte înainte sau după cuvântul cheie de potrivire a expresiei.
  3. Cuvânt cheie cu potrivire exactă – Când utilizați cuvântul cheie cu potrivire exactă, anunțul dvs. se va afișa numai atunci când termenul de căutare al utilizatorilor se potrivește cu cuvântul cheie pe care îl vizați.

Notă:

Când adăugați un cuvânt cheie în grupurile de anunțuri, acesta este implicit un cuvânt cheie cu potrivire amplă. Exemplu: un cuvânt cheie

Dacă scrieți cuvintele cheie între ghilimele, atunci acesta devine un cuvânt cheie cu potrivire a expresiei. Exemplu: „Un cuvânt cheie”

Și, pentru a adăuga un cuvânt cheie cu potrivire exactă, scrieți-l între paranteze. Exemplu: [Un cuvânt cheie]

05. Adăugați cuvânt cheie negativ

Un cuvânt cheie negativ este un cuvânt cheie pe care nu doriți să îl includeți în campanie. Acestea sunt cuvintele cheie pentru care nu doriți să afișați anunțul.

Cuvintele cheie negative ar putea fi într-un fel legate de cuvintele cheie țintă, dar să nu fie relevante pentru afacerea dvs. În plus, anunțul dvs. ar putea întâlni utilizatori cu intenții de căutare diferite. Deci, în primul rând, un cuvânt cheie negativ evită ca anunțurile dvs. să fie afișate în căutări irelevante.

De exemplu, dacă afacerea dvs. vinde smartphone-uri, atunci anunțurile dvs. afișate pe expresia de căutare „reparare smartphone-uri” sunt inutile. Deci, puteți adăuga acel termen ca cuvânt cheie negativ.

În mod similar, alte cuvinte cheie negative comune pot fi „gratuit”, „probă gratuită”, „cupoane” etc.


H. Poziția anunțului SEM și licitația publicitară

Este posibil să fi văzut mai multe anunțuri care apar în motoarele de căutare. În Google, pot apărea până la 4 anunțuri plătite pentru un singur cuvânt cheie. Acele anunțuri sunt difuzate de mărci individuale care oferă servicii similare clienților cu un cuvânt cheie țintă similar.

Anunțul care obține o poziție mai înaltă pe o pagină cu rezultatele căutării este probabil să obțină mai multe clicuri. Astfel, veți avea șansa să vindeți mai mult. Așadar, fiecare companie dorește ca anunțul lor să ajungă pe primul loc în rezultatele căutării .

Clasamentul anunțurilor
Clasamentul anunțurilor

Cu toate acestea, dacă se difuzează multe campanii publicitare pentru cuvinte cheie vizate similare, atunci există o concurență ridicată . Și, anunțul dvs. s-ar putea să nu apară nici pe pagina cu rezultatele motorului de căutare, dacă nu este optimizat corespunzător.

Acum, ar putea apărea o întrebare despre modul în care reclamele obțin un loc în rezultatele căutării? De asemenea, ce poziție atinge anunțul tău?

Printre agenții de marketing amatori și începători, există o convingere generală că anunțul cu cel mai mare buget asigură întotdeauna prima poziție. Desigur, a avea un buget bun îți stimulează într-o anumită măsură anunțurile. Dar, există mai mulți factori care fac o campanie de marketing de căutare de succes.

Acum, motoarele de căutare selectează anunțurile care apar în rezultatele căutării pe baza unui proces numit licitație publicitară . Vom explica asta în următoarele secțiuni de mai jos.

Ce este licitația publicitară și cum funcționează?

Licitația publicitară procesul care determină dacă anunțul dvs. este eligibil să apară pe SERP-uri. De asemenea, decide ce poziție va atinge anunțul dvs.

Procesul de licitație publicitară este declanșat atunci când cineva introduce o interogare de căutare. Dacă intenția de căutare a utilizatorilor se potrivește cu orice cuvânt cheie vizat din grupul dvs. de anunțuri, atunci anunțul dvs. va intra în licitație. Apoi, motoarele de căutare verifică în principal 2 parametri ai anunțului dvs. Sunt:

  • Oferta maximă
  • Scorul de calitate

1. Oferta maximă

Suma licitată maximă , numită și CPC (cost pe clic) maximă, este cea mai mare sumă pe care sunteți dispus să o plătiți atunci când cineva face clic pe anunțul dvs. Aveți voie să setați suma licitată maximă atunci când creați campania publicitară pe platformele SEM.

Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie oferă, de asemenea, informații despre sumele licitate maxime ale cuvintelor cheie pe baza analizei campaniilor anterioare. Prin urmare, puteți utiliza instrumentele pentru a verifica CPC-ul maxim pentru toate cuvintele cheie individuale din grupul dvs. de anunțuri.

Puteți seta suma licitată maximă cumulând CPC-ul maxim al cuvintelor cheie. Sau, de asemenea, puteți seta CPC-ul maxim pe baza unui cuvânt cheie individual. Depinde de tine.

2. Scorul de calitate

Scorul de calitate este un parametru care oferă calitatea generală a anunțului dvs. Pentru determinarea scorului de calitate al reclamelor intră în considerare diverse lucruri. Se concentrează pe organizația dvs. publicitară, experiența utilizatorilor pe pagina dvs. de destinație, performanța istorică etc. pentru a evalua scorul de calitate.

Platforma dvs. SEM în sine calculează scorul de calitate al cuvântului cheie țintă pe baza acelor factori. Și, scorul variază de la 1 la 10, 10 fiind cel mai bun scor.

Există în principal trei lucruri care determină scorul de calitate al anunțului dvs. Sunt

  • CTR (rata de clic) – este numărul de clicuri estimate pe care le-ar putea obține anunțul dvs. atunci când apare în rezultatele căutării. Motoarele de căutare prezic CTR-ul așteptat pe baza datelor istorice ale cuvintelor cheie utilizate în anunțul dvs.
  • Relevanță – Motoarele de căutare verifică potrivirea termenului de căutare cu expresia din titlul și descrierea anunțului. Anunțurile mai relevante cresc scorul de calitate.
  • Experiența paginii de destinație – Având o pagină de destinație relevantă, care se potrivește cu intenția de căutare a utilizatorilor, poate crește experiența în pagina de destinație a utilizatorilor. De asemenea, arată cât de ușor pot folosi vizitatorii serviciile legate de pagina de destinație a anunțurilor.

Ce este clasarea anunțului și cum se calculează?

Acum, motoarele de căutare folosesc aceste două valori: suma licitată maximă și scorul de calitate pentru a calcula noua valoare numită clasarea anunțului .

Clasarea anunțului este scorul anunțului dvs. care determină locul în care va fi plasat anunțul dvs. în comparație cu concurenții. Formula matematică pentru calcularea clasamentului anunțului este:

Clasarea anunțului = Sumă licitată maximă × Scor de calitate

Anunțurile dintr-un rezultat al căutării vor apărea în ordinea punctajului lor individual de clasare a anunțului.

Acest lucru arată, de asemenea, importanța scorului de calitate al anunțului dvs., deoarece este jumătatea părții de care depinde clasarea anunțului. Deci, vă puteți concentra pe îmbunătățirea scorului de calitate al anunțurilor dvs. Important este că vă ajută anunțul să obțină un loc mai înalt la un cost mai mic.

Acum, să înțelegem clasarea anunțurilor cu un exemplu.

Să spunem că 3 anunțuri A, B și C concurează unul împotriva celuilalt. Suma licitată maximă a anunțurilor A, B și C este de 2 USD, 3 USD și, respectiv, 3,5 USD, cu scorurile lor de calitate 8, 7 și 4.

Deci, scorul pentru clasarea anunțului A = 2 × 8 = 16

În mod similar, scorul pentru clasarea anunțului este B = 3 × 7 = 21

În cele din urmă, scorul Clasării anunțului de C = 3,5 × 4 = 14

Deoarece anunțul B are cea mai mare valoare pentru clasarea anunțului, acesta va obține prima poziție. În mod similar, anunțurile A și C vor obține pozițiile a doua și, respectiv, a treia.

De asemenea, acest exemplu arată clar că doar un buget mai mare nu vă va câștiga locul cel mai înalt în rezultatele plătite ale motorului de căutare. Adică, ar trebui să ai și un scor de calitate bun.

Prin urmare, în loc să cheltuiți mai mult pentru bugetul dvs. publicitar, ar trebui să vă concentrați pe creșterea scorului de calitate al anunțurilor. Pentru a face acest lucru, vă puteți optimiza paginile de destinație, puteți scrie anteturi și descrieri atractive etc.

Care este costul dvs. real pe clic (CPC)?

Deci, trebuie să plătiți suma licitată maximă pentru clicurile pe care le primesc anunțurile? Raspunsul este nu!

Cost pe clic (CPC)
Cost pe clic (CPC)

Va trebui doar să plătiți suma suficientă pentru a depăși anunțul sub poziția dvs. Să presupunem că anunțul dvs. se află pe a doua poziție. Apoi, CPC-ul dvs. ar fi suma care face ca scorul dvs. de clasare a anunțului să fie puțin mai mare decât anunțul din poziția a treia.

Cu toate acestea, ultimul anunț din lista cu rezultatele căutării plătite ar trebui să plătească cea mai mare sumă licitată.

Acum, din exemplul de mai sus, să aflăm cât ar plăti reclamele A, B și C.

Anunțul C ar plăti cea mai mare sumă licitată, adică 3,5 USD, deoarece este ultimul din comandă. Valoarea clasamentului publicitar este 14.

Acum, pentru a depăși anunțul C (clasare a anunțului = 14), anunțul A ar trebui să aibă o poziție a anunțului puțin mai mare decât 14. Doar pentru demonstrație, să presupunem că ar trebui să aveți un scor de anunț de 14,05.

Acum, hai să-l calculăm. Scorul de calitate a anunțului A = 8. Scorul necesar pentru clasarea anunțului = 14,05. Deci, CPC pentru A este: 14,05 / 8 = 1,756.

Deci, CPC-ul pentru anunțul A ar fi de 1,76 USD.

În mod similar, anunțul A are o valoare de clasare a anunțului de 16. Pentru a depăși aceasta, anunțul B ar trebui să aibă cel puțin o valoare a clasamentului anunțului de 16,05. Și, scorul său de calitate este 7. Apoi, CPC-ul său ar fi 16,05 / 7 = 2,29.

Deci, CPC-ul pentru anunțul B ar fi de 2,29 USD.

În mod clar, nu va trebui să plătiți cea mai mare sumă licitată, ci doar suma suficientă pentru a depăși rangul anunțului sub al dvs.

Unde poate apărea anunțul dvs. într-o pagină cu rezultate ale motorului de căutare (SERP)?

Este un fapt mai puțin cunoscut că anunțurile plătite pot apărea și sub rezultatele organice din partea de jos a paginii. Acest lucru se datorează faptului că, în general, oamenii cred că anunțurile text plătite apar întotdeauna în partea de sus a paginii cu rezultate, deasupra rezultatelor organice.

Luați de exemplu această căutare Google în care apare un anunț sub rezultatele organice.

Rezultate plătite sub Rezultatul organic în Motorul de căutare Google
Anunț sub rezultatele organice

În ceea ce privește Google, acesta folosește un algoritm pentru a determina poziția anunțurilor. A stabilit valori minime pentru clasarea anunțului pentru:

  • Pentru afișare pe pagina de rezultate.
  • Pentru afișarea anunțurilor deasupra rezultatelor organice.

Google setează dinamic valoarea minimă a clasamentului anunțului pentru fiecare căutare, iar valoarea diferă în fiecare căutare.

Acum, valoarea de clasare a anunțului dvs. trebuie să depășească ambele valori pentru a apărea în partea de sus a paginii cu rezultate peste rezultatele organice .

Dacă depășește doar valoarea minimă pentru afișare pe pagina de rezultate , atunci va fi plasat sub rezultatele organice .

Dacă clasarea anunțului dvs. nu îndeplinește valoarea minimă pentru afișare pe pagina de rezultate, atunci acesta va fi eliminat.

Să vedem un exemplu.

Să presupunem că clasarea minimă a anunțului pentru afișarea pe pagina de rezultate este 10 . And, the minimum ad rank value to display above the organic list is 50 .

Then, any ad with an ad rank value of more than 10 would appear in the result. And, if the rank exceeds 50, then it'll display above the organic results . If the ad rank value is below 10, then it'll not appear anywhere on the result page.

With that said, now let's go ahead and see an actual example of how to create a Search Engine Marketing (SEM) strategy with Google Ads. Sa incepem!


I. How to do SEM Properly (Using Google Ads)

Now, you might want to learn how to carry out search engine marketing properly. Here, we're demonstrating the stepwise process of creating an ad campaign with Google Ads.

For demonstration, we'll be creating an ad for promoting men's fashion sunglasses in Atlanta.

But before that, you should create a complete website for your business. And, most importantly it should have a well-designed landing page. The landing page is where your audience will land after clicking on the ad link. Make sure it has plenty of call-to-action elements, cool design.

Să începem.

Step 1: Sign Up to Google Ads

To start with Google Ads, you need to have a Google account first. So, you should create your Google account first if you already don't have one.

First, go to your web browser and enter the URL 'ads.google.com'. Then, click on 'Start now'.

Starting Search Engine Marketing Campaign with Google Ads
Starting with Google Ads

After that, sign in with your Google account and password.

Sign In to Google Ads with Google Account
Sign In

Then, click on 'New Google Ads Account'.

Click on New Google Ads Account
New Google Ads Account

Step 2: Create Campaign

After that, it asks you to select your advertising main goal. But, you can just skip that and click on 'Switch to Expert Mode'. That provides more ease in creating campaigns.

Switch to Expert Mode while Creating New Ad Campaign
Switch to Expert Mode

On the next page, you'll have to provide some information. First, select your campaign goal 'Website traffic'. And then, select campaign type 'Search'. Then click on 'Continue'.

Select Ad Campaign Goal Website Traffic for Search Ads
Campaign Goal Setup

Step 3: Campaign Settings

On the next page, you'll need to manage campaign settings. Start by giving your campaign a suitable name. In Networks , untick both Search Network and Display Network . They're not important for displaying text-based ads on Google.

Enter Campaign Name Disable Search Network and Display Network
Campaign Name and Network Options

After that, enter your custom target location by clicking on 'Enter another location'.

Enter Location for Targeting Location-based Audience
Enter Location

Then below, you'll come across the 'Budget and bidding' section. First, enter the amount you want to spend per day. Typically, $5 to $10 is good for starting.

Then, tick on 'set the maximum cost per click bid limit' and enter your max CPC bid. The keywords you use for the ad determines your maximum CPC better. You can just enter $1 for now, which you can also change later by better analysis.

Budget and Bidding Settings in Google Ads
Budget and Bidding

You can also check other settings in this section if you like. You can find settings like ads start date, end date, schedule, targeting options, extensions, etc. However, you can also work on these settings later if you want.

After that's done, you can just click on the 'Save and Continue' button that you see at the end of the page.

Step 4: Set Up Ad Groups

This step is for selecting the keywords and adding them to an ad group. These keywords determine if your ad reaches your target customers. So, it's better to do good keyword research first.

For that, you could take help from the Google Keyword Planner, the tool provided by Google itself. But, you can't use it until you've completed creating your first ad campaign. So for now, you can just enter some keywords that you think fits best.

First, give your ad group a name. Then, enter some keywords that you think people would search in Google to find services like yours. We recommend you enter at least 5 keywords. And, don't forget to assign appropriate match types.

After that, click on Save and Continue.

Enter Ad Group Name and Keywords in Google Ads
Ad Group Setup

Step 5: Create Ads

The next step is creating an ad copy. Here, you'll have to write the most attractive headlines, descriptions, and URLs.

First, enter the URL of your landing page ie the page that you want your visitors to reach when they click on your ad.

După aceea, scrieți titluri adecvate pentru anunțul dvs. Puteți introduce până la 3 anteturi. Așadar, folosiți-le cu înțelepciune pentru ca anunțul dvs. să arate atractiv. Asigurați-vă că nu este foarte lung, dar are o lungime destul de mare. Este important ca niciun caracter să nu fie ascuns atunci când anunțul dvs. apare pe Google. Îl puteți verifica pe ecran simultan în timp ce creați un anunț.

După aceea, puteți introduce descrierea. Puteți scrie 2 descrieri, ambele de până la 90 de caractere.

Titlul și descrierea anunțului în Google Ads
Titlu și descriere

După ce ați terminat, faceți clic pe „Salvați și continuați”.

Pasul 6: Configurați facturarea

În continuare, va trebui să introduceți informațiile de plată împreună cu alte detalii. Puteți alege dintre diferite opțiuni privind metodele de plată, cum ar fi cardurile de credit/debit și conturile bancare.

Mai întâi trebuie să introduceți locația dvs. și să alegeți o preferință pentru a primi sfaturi, oferte etc.

Apoi, alegeți tipul de cont: companie sau persoană fizică și introduceți numele companiei. Și după aceea, introduceți informațiile de plată.

Setări de plată Țara, tipul contului și metoda de plată
Introduceți informațiile de plată

Acolo, ar trebui să introduceți numărul cardului și numele titularului cardului dacă alegeți opțiunea card de credit/debit. Dacă alegeți „Bancă”, atunci ar trebui să introduceți numele băncii, numărul de rutare a tipului de cont, numărul contului.

Apoi, faceți clic pe Trimiteți.

Introduceți detaliile de plată pentru cardul de credit/debit sau bancă
Adăugați detalii de plată

După ce parcurgeți toți acești pași, veți ajunge la tabloul de bord Google Ads. De aici, puteți să vă monitorizați campaniile, să editați cuvintele cheie, setările și să vizualizați analizele.

Tabloul de bord Google Ads
Tabloul de bord Google Ads

Pasul 7: Utilizați Google Keyword Planner

De asemenea, veți avea acces la instrumentul Google Keyword Planner. Pentru asta, accesați Instrumente și setări în partea de sus. Apoi, accesați Planificare > Planificator de cuvinte cheie .

Accesați Planificatorul de cuvinte cheie din Instrumente și setări din Tabloul de bord Google Ads
Accesați Planificatorul de cuvinte cheie

După aceea, faceți clic pe „Descoperiți cuvinte cheie noi”.

Faceți clic pe Descoperiți cuvinte cheie noi cu Google Keyword Planner
Descoperiți cuvinte cheie noi

Pe pagina următoare, introduceți unul sau mai multe cuvinte cheie relevante și faceți clic pe „Obțineți rezultate”.

Introduceți cuvântul cheie pentru a genera mai multe idei de cuvinte cheie în Planificatorul de cuvinte cheie Google
Introduceți cuvinte cheie înrudite

Apoi, va afișa ideile de cuvinte cheie legate de cuvintele cheie introduse de dvs. cu căutările lunare, concurența și CPC-urile acestora. Puteți să le filtrați cu propria gândire și să le adăugați la grupul dvs. de anunțuri.

Sugestii de cuvinte cheie în Planificatorul de cuvinte cheie Google
Idei de cuvinte cheie

Asta e! Este destul de simplu.

Dar crearea de reclame Google nu vă garantează succesul. Ar trebui să vă asigurați că conținutul publicitar iese în evidență. Vom vorbi despre astfel de strategii SEM interesante de adoptat în secțiunea următoare.


J. Strategii cool SEM de adoptat

Să vedem câteva dintre strategiile pe care le poți aplica în campania ta de marketing pentru motoarele de căutare. Aceste strategii vă ajută să vă îmbunătățiți campaniile pentru a obține profituri mai bune.

  • Cercetare și implementare bună a cuvintelor cheie – cercetarea corectă a cuvintelor cheie este cheia marketingului în motoarele de căutare. Urmați pașii despre care am vorbit mai devreme pentru cercetarea cuvintelor cheie. Puteți începe prin a crea o listă inițială, apoi o rafinați pentru a obține mai multe cuvinte cheie specifice.
  • Crearea unei reclame bune – aveți nevoie de o copie atractivă a anunțului pentru a genera mai multe clicuri pe anunțul dvs. Pentru asta, scrieți un antet și o descriere mai atrăgătoare. Explicați-vă serviciile mai precis. De asemenea, asigurați-vă că includeți cuvinte cheie.
  • Adăugați cuvinte cheie relevante în grupurile de anunțuri – În timp ce creați grupuri de anunțuri, asigurați-vă că adăugați cele mai relevante cuvinte cheie într-un grup de anunțuri. Pentru cuvintele cheie cu diferite segmente de public vizate, puteți crea un alt grup de anunțuri. De asemenea, acordați mai multă atenție când setați tipurile de potrivire.
  • Clienți vizați pe mai multe platforme SEM – Google reprezintă aproximativ 85% până la 90% din căutări în fiecare lună. Prin urmare, publicitatea pe Google oferă afacerii tale o bună expunere. Dar, pe lângă aceasta, puteți face publicitate și pe motoarele de căutare precum Bing, Yahoo, AOL etc., deoarece au un alt set de public care ar putea fi interesat de afacerea dvs.
  • Pagina de destinație relevantă – Anunțul dvs. ar trebui să vă direcționeze clienții către o pagină de destinație relevantă și bine concepută. Adică, utilizatorii ar trebui să ajungă pe pagina potrivită unde vor găsi ceea ce caută. Dacă nu, ei pot sări peste site-ul dvs. și să cumpere de la concurenți.
  • Concentrați-vă și pe SEO – SEM și SEO sunt complementare unul cu celălalt. Deși sunt 2 moduri diferite de marketing online, ambele sunt mijloace de a genera trafic prin motoarele de căutare. Și, eforturile tale SEM cu tactici SEO te-ar putea ajuta să obții mai multe beneficii pe termen lung.
  • Analiză – După ce ai început campania plătită, ar trebui să o studiezi și să o verifici constant. Vă oferă informații despre cât de bine funcționează anunțul dvs. Analizați-i clasamentul, CTR (Click-Through Rate), conversia etc. și continuați să vă îmbunătățiți.

Cu aceste strategii implementate, credem că faci marketing în motoarele de căutare cu succes și aduci rezultate mari.


Concluzie

Asta e. Sperăm că acest ghid te-a ajutat să știi ce este Marketingul în Motoarele de Căutare (SEM) și fiecare aspect legat de acesta. De asemenea, sperăm că înțelegeți cum să desfășurați o campanie plătită pentru a vă îmbunătăți afacerea cu cele mai bune strategii SEM.

Dacă aveți întrebări despre marketingul în motoarele de căutare, vă rugăm să comentați mai jos. Vă vom reveni cât mai curând posibil.

De asemenea, vă recomandăm să consultați ghidul detaliat privind optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Vă ajută să vă extindeți afacerea și mai mult cu fluxul constant de trafic organic pe site-ul dvs.

Vrei să înveți alte tipuri de marketing online și cum să faci asta? Apoi, vă rugăm să consultați ghidul nostru suprem de marketing digital.

Ne puteți găsi și pe Facebook și Twitter.