Marketing afiliat 101: Ghidul GRATUIT suprem pentru bloggerii începători (2022)

Publicat: 2021-02-12

Marketingul afiliat 101 este o tehnică de a câștiga o mie de dolari pe lună doar prin referire la produsele altora.

Știu că pare de necrezut, dar după ce ai citit acest articol vei avea încredere în cuvintele mele.

Chiar și, folosesc și o strategie de marketing afiliat în 2022 pentru a câștiga bani pe WP Blogging 101. Așa că, de asemenea, doriți să aflați despre această strategie de la început până la sfârșit, acest ghid pentru începători va deveni următoarea ta Biblie.

Pentru că, în acest ghid de 10 minute de super marketing afiliat 101 pentru începători, veți învăța:

  • Ce este marketingul afiliat 101?
  • Cum funcționează?
  • Care sunt avantajele. & contra?

Și, desigur, mulți termeni înrudiți pentru a deveni maestru în marketing afiliat 101.

Mai mult, vă voi arăta și câteva exemple reale de profesioniști afiliați de marketing, care câștigă o mie de dolari lunar din această strategie.

Așa că haideți să luăm o ceașcă de cafea și să începem să învățăm ce este marketingul afiliat 101 și cum puteți câștiga bani din el.

Marketing afiliat 101 pentru începători 2022 [Introducere și proces de lucru]

affiliate marketing

Înainte de a începe marketingul afiliat 101 pentru începători, permiteți-mi să explic: „ Ce este marketingul afiliat 101 și cum funcționează? ”. Este cea mai mare întrebare pusă pe internet.

Apropo, cea mai simplă definiție este: „ Marketingul afiliat este procesul de câștigare a unui comision prin promovarea produselor altora ”.

Când promovați un produs care vă place și cineva îl cumpără, atunci câștigați o sumă decentă de comision de la managerul de produs pentru că îi trimiteți un client.

Acest comision poate fi mai mic sau mai mare, în funcție de contractul de afiliere.

Să vedem un exemplu.

În articolul meu GeneratePress gratuit vs premium, le prezint cititorilor diferența dintre versiunea gratuită și cea premium a temei GeneratePress, profesioniști. de upgrade la cumpărarea GP Premium.

Dacă vizitați postarea GeneratePress gratuit vs premium, veți observa că folosesc hyperlinkuri pe cuvântul cheie GeneratePress, care este linkul meu de afiliat.

Și dacă tu sau cineva faceți clic pe acel link de afiliat și cumpărați produsul, voi câștiga un comision de 35% din valoarea totală a achiziției.

affiliate marketing process
Credit de imagine – yuboss.konga.com

În calitate de blogger, este mult mai ușor să promovezi marketing afiliat 101 decât să vinzi sau să promovezi produse afiliate pe rețelele sociale și pe Youtube.

Deci, pe WP Blogging 101, livrez articole despre recenzii de produse, comparații, cupoane și oferte, de exemplu oferte de Black Friday sau oferte Cyber ​​Monday.

Cea mai bună parte a marketingului afiliat este că nu trebuie să faci o muncă grea pentru a crea un produs de unul singur, deoarece altcineva a făcut-o deja.

Sarcina ta este să găsești un produs sau un serviciu relevant pentru nișa ta, să te alăture programului lor de afiliere, să-l promovezi cititorilor tăi și să câștigi un comision pentru fiecare vânzare pe care o faci. Aceasta este cea mai dulce latură a marketingului afiliat.

„ASTA E TOT CE TREBUIE FACE”

Însă, așteptați, așteptați, există mult mai mulți termeni și definiții importante pe care trebuie să le cunoașteți despre marketingul afiliat 101 pentru începători, cum ar fi cum să începeți și mai dificil este cum să reușiți.

Deci, să trecem la pasul următor.

De ce ar trebui să înveți marketingul afiliat în 2022?

Marketingul afiliat 101 nu este doar cea mai bună sursă de câștig, în special în domeniul blogging-ului, ci și una dintre cele mai profitabile afaceri online.

Google Adsense și marketingul afiliat sunt cele mai utilizate metode de monetizare folosite în blogging. Chiar și majoritatea începătorilor preferă să câștige bani din Google Adsense în loc să promoveze produse pe blogul lor.

Crede-mă, reclamele nu sunt cheia pentru a obține un profit real. Înțeleg că ești dezamăgit de cuvintele mele, deoarece site-uri populare precum blogurile Labnol și Wikihow folosesc Google Adsense pentru a câștiga bani din blogurile lor, dar gândește-te:

  • Ești un Labnol sau Wikihow? NU
  • Primești mii de VIZITE zilnice? NU
  • Știți, de cât timp sunt pe piață?
  • Poți aștepta mulți ani pentru a câștiga bani decenti de la Google Adsense?

Fara drept?

Și cel mai mult este că reclamele sunt enervante, ceea ce distrage atenția asupra designului blogului. Chiar și uneori pagina web se încarcă mai repede, chiar dacă aveți un server de găzduire web scump, cum ar fi Siteground , Bluehost sau WPX Hosting .

Dar în marketingul afiliat puteți câștiga bani mari cu o cantitate mică de trafic, condiția nemaipomenită este că publicul ar trebui să fie vizat.

Există sute de bloguri noi și vechi pe internet fără a avea prea multe audiențe, dar câștigând mii de dolari și milioane prin marketing afiliat.

Pe WP Blogging 101, nu folosesc nicio rețea de publicitate pentru a câștiga bani. Fac marketing afiliat pentru a obține venituri pasive.

Și sunt partener cu peste 30 de programe de afiliere. Iată o listă cu programele mele preferate de afiliere.

  • Siteground – Vedeți codul promoțional
  • Hostgator – Vedeți codul de cupon
  • Hostinger – Vezi codul de reducere
  • GeneratePress – Vedeți oferta pe viață
  • Social Snap – Vezi reducere exclusivă

Tot ce vreau să spun, „dacă nu sunteți familiarizat cu marketingul afiliat, atunci lăsați o mulțime de bani pe masă pentru a lăsa pe cineva să ridice fără să observe”.

Nu mă crezi? Să facem un calcul al marketingului afiliat vs Adsense.

Marketing afiliat vs Google Adsense

Iată cum determin câștigurile dintre marketingul afiliat și reclamele Adsense.

Calcule de câștig Adsense

Să presupunem că obțineți 30.000 de vizualizări de pagină pe lună, cu CTR mediu de 10% și CPC 0,10. Atunci iată venitul tău lunar:

Trafic × CTR × CPC = Venitul total

30.000 × 10% × 0,10 = 300 $ (21.000 rupii)

Calcule de câștig de marketing afiliat

Din nou, să presupunem că afișările lunare de pagină sunt de 30.000, rata de conversație (CR) 1% și comisionul pe vânzare (PSC) 30$. Atunci vei câștiga:

Trafic × CR × PSC = Venitul total

30.000 × 1/100 × 30 = 9.000 USD (6.30.000 de rupii)

E o diferență șocantă, nu?

Acum înțelegeți, câți bani puteți câștiga din marketingul afiliat în loc să utilizați anunțuri Adsense cu un număr limitat de vizite.

6 motive convingătoare pentru a începe marketingul afiliat 101 pentru începători

1. Începeți cu investiții ZERO

Știi, există multe cheltuieli legate de crearea unui produs sau serviciu de vândut în afaceri. Dar, în marketingul afiliat 101, puteți începe cu investiții zero.

Tot ce ai nevoie pentru a crea un site web și a te alătura programului de afiliere potrivit și pentru a începe să promovezi produse pe blogul tău.

Nu ai un site sau un blog? ÎNCEPE AICI (nu sunt necesare cunoștințe tehnice). Dacă sunteți din India, aici este un ghid exclusiv de configurare a blogurilor pentru dvs.

2. Devii propriul tău SEF

În industria de marketing afiliat, ești propriul tău șef și vei decide ce să promovezi și ce nu.

Indiferent de zi sau de noapte, aveți libertate deplină de a lucra oricând doriți sau aveți timp. Puteți câștiga milioane de dolari lunar, după cum doriți, depunând eforturi sincere.

Nu numai asta, poți să renunți la job și să devii un blogger cu normă întreagă și un agent de marketing afiliat precum Harsh Agarwal (administrator și CEO al shoutmeloud.com).

El câștigă mii de dolari lunar din blogul său prin marketing afiliat – citiți povestea lui de blog aici.

Există mai mulți super-afiliați precum Anil Agarwal care câștigă, de asemenea, mai mult de 100.000 USD anual. El conduce blogul BloggerPassion.com din ultimii 10 ani și câștigă peste 10.000 de dolari în fiecare lună din marketing afiliat – citiți recentul său raport de venituri.

Știu, a câștiga ca profesioniștii în marketing pare un vis. Dar credeți-mă, odată ce intrați, veți începe și să generați venituri pasive.

3. Puteți vinde orice doriți

Marketingul afiliat nu este ca Adsense, unde nu aveți control asupra anunțurilor. Aici ai libertatea deplină de a afișa orice ai și ce nu. De asemenea, nimeni nu te va obliga să lucrezi cu oameni care nu-ți plac sau să promovezi produsele care nu-ți plac.

Timpul tău este în mâinile tale și are dreptul să-ți modelezi singur cariera. Acesta este mirosul dulce.

4. Ușor de dezvoltat în ceva magic

Marketingul afiliat este o afacere scalabilă. Dacă te descurci bine, angajează oameni pentru care să scrie conținut pe blogul tău. Acest lucru vă va economisi mult timp în scris acele recenzii lungi despre produse.

De asemenea, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la înființarea unui birou pentru a face marketing afiliat 101, deoarece puteți face acest lucru chiar de acasă, indiferent dacă stați pe pat sau pe scaun.

Odată ce aveți o cantitate decentă de public țintă, deveniți un vânzător direct prin introducerea propriilor produse pentru vânzare și livrare către cititorii dvs.

5. Concurenta

Se spune: „ Dacă există bani, este implicată și concurența ”.

În domeniul marketingului afiliat, trebuie să fii competitiv față de alți agenți de marketing afiliat pentru a obține performanțe mai bune pentru produsele pe care le promovezi.

În cele din urmă, această practică vă îmbunătățește creativitatea interioară pe piața competitivă. Aceasta este imaginea perfectă a unui om de afaceri de succes.

6. Fără stres pentru suportul tehnic

Treaba ta este să trimiți clientul pe site-ul produsului și dacă el/ea cumpără articolul, câștigi un comision.

Nu este nevoie să vă faceți griji în legătură cu urmărirea vânzărilor, configurarea plăților, furnizarea de suport pentru cumpărare și orice altceva.

Și partea dulce a acesteia este că nu există nicio bătaie de cap pentru a rezolva problemele clienților cu produsul vândut prin linkul dvs. de afiliat. Acest stres aparține comerciantului.

Marketingul afiliat este o metodă cu risc scăzut de a obține venituri pasive online. Nu necesită o investiție semnificativă de timp sau bani, dar trebuie să depună eforturi 100% pentru a obține rezultate pozitive.

Sună destul de bine în punctele de mai sus, nu? Să ne afundăm în mai multe detalii.

Glosar – Marketing afiliat 101 pentru începători

Până acum ați învățat ce este marketingul afiliat și de ce ar trebui să începeți să îl învățați. Acum vom discuta concepte importante pentru a explora cunoștințele despre strategiile de marketing afiliat.

Deși marketingul afiliat este o idee grozavă pentru a câștiga bani online. Dar foarte complicat când abia ești la început.

affiliate marketing steps
Credit de imagine – yuboss.konga.com

Pentru a intra mai în profunzime, găsiți mai jos cele mai importante concepte despre marketing afiliat 101 pentru începători.

Amintiți-vă, marketingul afiliat se referă la lanțul relației. Va fi confuz pentru prima dată când intrați, dar continuați, pun pariu că vă veți familiariza cu aceste trei concepte, menționate mai jos:

1. Comerciant (Proprietar produs)

Comerciantul este prima cheie din lanțul de marketing afiliat. El este cel care creează sau produce produsul pe care urmează să-l promovezi.

Comerciantul este cunoscut și ca agent de publicitate, vânzător de produse. Comerciantul este cel care vinde produsul. El/ea poate fi oricine, de la un individ, un blogger, un antreprenor la branduri mari precum Amazon și Flipkart, tot ce au nevoie pentru a avea produsele de vândut.

2. Afiliat (TU ești)

Într-un lanț de marketing afiliat, afiliatul ești TU. Da, persoana care promovează produsul se numește AFFILIAT. Fie că este pe un blog/site web sau pe orice site de rețea socială.

Afiliatul poate fi o singură persoană sau o companie mare. Scopul principal al unui afiliat este de a promova produsul în comunitatea sa.

Indiferent, promovați un produs pe blogul dvs., prin buletinul informativ prin e-mail sau prin difuzarea reclamelor. Sunteți afiliatul care vă folosește abilitățile de marketing pentru a transmite clienților caracteristicile și beneficiile produselor comerciantului, astfel încât aceștia să ajungă să le cumpere.

Afiliatul nu câștigă comision până la vânzarea. Comisioanele pot fi de la câțiva dolari până la sute de dolari per vânzare, în funcție de produsul pe care îl promovează.

3. Consumatorul

Un consumator este o persoană care cumpără produsul. În cele din urmă, aceasta este ultima persoană care finalizează ciclul de afiliere.

Când un client face clic pe linkul unui produs al unui afiliat, acesta îl duce pe site-ul comerciantului pentru a cumpăra produsul.

Odată ce vânzarea efectuată cu succes, afiliatul primește o sumă fixă ​​de comision ca mulțumire de la comerciant.

Atenție : Acum 99% dintre programele de afiliere oferă „perioadă de cookie-uri” până la care afiliatul are dreptul la comision. De exemplu, dacă perioada cookie-urilor este de 30 de zile, afiliatul va primi în continuare un comision, chiar și clientul nu cumpără produsul la fel, ci îl cumpără în următoarele 30 de zile.

Pe lângă cele trei concepte de mai sus, iată câteva puncte mai importante pe care trebuie să le înveți:

Acord de afiliere : este un acord informal care include termeni și condiții pentru ca ambele părți să accepte să respecte responsabilitățile, tarifele care trebuie plătite și alte legalități.

Manager afiliat/OPM : este o persoană care gestionează programul de afiliere pentru comerciant și vânzătorii de produse. În cele din urmă, aceasta este o persoană care ajută agenții de marketing afiliat să crească vânzările.

Link afiliat : este un link unic care se folosește pentru a promova produsul unui comerciant. Aceasta este o adresă URL urmăribilă care identifică afiliatul ca sursă de trafic direcționat către site-ul unui comerciant. Un singur clic pe un link de afiliat contează ca o recomandare. Vedeți mai jos captura de ecran ca exemplu de link de afiliat.

bluehost affiliate
Link afiliat Bluehost

ID afiliat : este aproape același termen ca un link de afiliat. Dar unele dintre programele de afiliere oferă un ID unic pentru a crea propriul link de afiliere. Cum ar fi ID-ul meu de afiliat Bluehost https://www.bluehost.com/track/hkharpreetkumar .

Rețeaua de afiliați : este o piață, unde comerciantul listează produsele de vândut, iar afiliatul găsește produsele de promovat. Rețeaua de afiliați joacă rolul de punte între comercianți și afiliați. CJ, Shareasale și ClickBank sunt cele mai mari exemple de rețele afiliate.

best affiliate networks

Programul de afiliere este un program folosit pentru a vinde produse prin marketing afiliat. Acesta este un sistem creat de comercianți pentru a plăti comisioane atunci când afiliații se referă și fac o vânzare de la cititorii lor. De exemplu , programul de afiliere A2hosting și programul de afiliere WPX hosting .

Software-ul de afiliere este un software de sistem folosit de comerciant pentru a crea un program de afiliere pentru produsul lor, cum ar fi iDevaffiliate .

Comisionul este un procent din vânzarea totală pe care comercianții o plătesc afiliatului pentru generarea unei vânzări. Comisioanele sunt predefinite în contractele de afiliere.

Link Cloaking este o tehnică de a transforma link-uri afiliate lungi și urâte în link-uri scurte și memorabile. Vedeți un exemplu de link-ul meu de afiliat Hostinger:

  • Link non-demascat : https://www.hostg.xyz/aff_c?offer_id=6&aff_id=10343
  • Link secret : https://wpblogging101.com/go/bluehost/

Modul de plată este o metodă de a efectua plăți către afiliați pentru a genera vânzări. Expedierea plăților prin PayPal sau transfer bancar direct este cele mai comune exemple.

Cookie -urile sunt multitudinea de informații care pot fi stocate în cookie-ul de browser al unui vizitator, cum ar fi adresa lui IP, durata vizitei, data și ora vizitei, ID-ul afiliatului și chiar numele site-ului. Cookie-urile au de obicei o durată de viață predeterminată. Astfel încât, chiar dacă un client nu cumpără produsul în același timp corect, ci cumpără în altă zi (în perioada cookie-urilor), agentul de marketing afiliat va primi în continuare credit pentru vânzare.

CPA înseamnă Cost Per Action. Se referă la banii plătiți unui afiliat pentru a genera rezultatul dorit.

CPC înseamnă Cost Per Click care determină câți bani plătiți afiliatului pentru un clic de către un utilizator pe site-ul sau linkul dvs.

CPM înseamnă Cost Per Mille (Mie) se referă la totalul banilor cheltuiți pentru publicitate la 1000 de afișări.

PPC înseamnă Pay Per Click reprezintă suma de bani plătită unui afiliat de către comerciant ori de câte ori este generat un clic pe linkul afiliat.

ROI înseamnă Return On Investment este un raport sau un procent pentru a analiza eforturile de marketing afiliat.

Formula ROI = (Profit brut – Investiție) / Investiție × 100.

PPL înseamnă Pay Per Lead. Este valoarea totală a comisionului per client potențial generat.

Afișarea se referă la de câte ori a fost afișat anunțul dvs. pe o singură pagină.

Pagina de destinație este o pagină de oferte sau de promovare utilizată pentru a genera clienți potențiali sau vânzări. Consultați pagina mea de oferte și cupoane.

SEO înseamnă SEARCH ENGINE OPTIMIZATION. Este o practică de optimizare a unui site web sau a paginilor de blog pentru a obține trafic „ gratuit ”, „ organic ”, „ editorial ” sau „ natural ” din SERP-uri (pagini cu rezultate ale motorului de căutare) pentru cuvintele cheie dorite.

Testarea divizată este cunoscută și ca testare A/B. Este o practică de a afișa 2 variante ale aceleiași pagini web diferitelor segmente de vizitatori ai site-ului în același timp pentru a vedea care dintre ele are performanțe mai bune pentru obiectivele de marketing afiliat.

Conceptele de mai sus sunt foarte importante pentru începători pentru a se scufunda în terminologia de marketing afiliat. La început, s-ar putea să încurci, dar odată cu exersarea, vei obține stăpânire în punctele menționate mai sus.

Cum devin un agent de marketing afiliat?

Din fericire, începerea cu marketingul afiliat este puțin tehnic. Dar credeți-mă că nu trebuie să cunoașteți toate detaliile backend, singurul lucru de care aveți nevoie pentru a avea un site web sau un blog.

Dacă nu aveți un blog corect, faceți clic aici pentru a vă pregăti blogul în următoarele 10 minute.

Piața afiliată este un software sistematic care rulează în fundal. Iată procesul care rulează în cadrul programului de afiliere:

  1. Afiliatul se alătură programului de afiliere al comerciantului.
  2. Comerciantul oferă ID-ul unic pentru a găsi și promova produsul.
  3. Afiliatul include acel link în conținutul blogului său, e-mailuri, postări sociale etc.
  4. O persoană face clic pe acel link și vizitează site-ul web al comerciantului și cumpără acel produs.
  5. Cumpărătorul finalizează procesul de cumpărare, iar comerciantul verifică înregistrarea vânzărilor pentru un cookie care identifică sursa trimiterii.
  6. Odată ce comerciantul clarifică ID-ul de recomandare, afiliatul este creditat cu vânzarea.
  7. La sfârșitul perioadei de plată, comerciantul efectuează plata către afiliat pentru vânzările generate.

Noțiuni introductive cu Marketingul afiliat 101 pentru începători

După cum am discutat deja, aveți nevoie doar de un site web sau de un blog pentru a începe marketingul afiliat. Cu toate acestea, puteți începe să promovați produse prin intermediul rețelelor sociale sau al canalului de Youtube, dar credeți-mă că dacă aveți un blog vă va crește vertiginos ratele de conversie.

Iată un lucru important, care nu se potrivește niciodată cu o platformă de blogging gratuită, cum ar fi Blogger, Weebly, Tumblr.

Pentru că prin utilizarea acestor instrumente te vei confrunta cu unele restricții cu privire la produsele și serviciile la care poți să te conectezi.

După cum vă uitați la WP Blogging 101 , acesta a fost creat pe wordpress.org (o platformă de blogging auto-găzduită). Și vă recomand cu căldură să faceți întotdeauna un blog cu WordPress CMS.

WordPress este o platformă de blogging open source. Este 100% gratuit de utilizat, dar veți avea nevoie de un nume de domeniu și de găzduire web pentru a crea un blog pe el.

Apropo, nu trebuie să fii confuz, doar aruncă o privire la acest articol despre pornirea unui blog WordPress de la zero.

Odată ce blogul dvs. este gata, nu uitați să adăugați paginile de Dezvăluire a afiliaților și Politica de confidențialitate . Habar nu ce este? Verificați paginile mele:

  • Dezvăluirea afiliaților FTC
  • Politica de Confidențialitate

Odată ce ați terminat cu pașii de mai sus, următoarea mișcare pentru a găsi un afiliat produse pentru promovare.

Cum să găsești produse afiliate de promovat?

Există milioane de produse disponibile pe internet pentru a promova chiar și Amazon și Flipkart are milioane de articole diferite pe care le poți începe să promovezi pe blogul tău.

Iată câteva modalități cele mai simple de a găsi produsele de promovat pe blogul tău:

1. Alăturați-vă programelor de afiliere ale produselor pe care le utilizați

Fiind blogger, există o mulțime de servicii plătite de care avem nevoie pentru a rula un blog, cum ar fi găzduire web, instrumente de marketing prin e-mail, teme, pluginuri etc.

Tot ce trebuie doar să vizitați site-ul web al produsului, să căutați linkul „Afiliați”, „Deveniți partener” sau „ Program de afiliere ” și să vă înscrieți în programul lor de afiliere.

Pentru exemple, citiți recenzia mea despre programul de afiliere A2 Hosting pentru a ști cum să semnez pentru un program de parteneriat.

Odată ce cererea dvs. este aprobată, începeți să scrieți recenzii despre produse, articole de comparație și un articol pe site-ul dvs.

Aceasta este cea mai profitabilă metodă de a vă convinge cititorii despre produs, deoarece știți deja că are, profesioniști. & contra și productivitate.

2. Alăturați-vă rețelelor de afiliați gigantice

Rețelele mari de afiliați precum CJ, Shareasale sau Clickbank lucrează cu mii de programe de marketing afiliat.

Aceste site-uri joacă rolul unui intermediar între afiliați și comercianți. Trebuie să citiți termenii acestora înainte de a vă alătura și apoi să trimiteți cererea de afiliere.

Odată ce îți aprobă cererea, începe să-și promoveze produsele pe blogul tău prin recenzii, postări de comparație și tutoriale promoționale precum această pagină care oferă cele mai bune oferte AppSumo.

  • Înscrieți-vă la CJ (Commission Junction)
  • Înscrieți-vă pentru Shareasale
  • Înscrieți-vă la Clickbank

3. Învață de la alții

Fii mereu cu ochii pe concurenții tăi, ce fac aceștia, ce promovează în ciclul lor. Analizați strategia lor și începeți implementarea pe site-ul dvs.

Aceasta este încă o metodă utilă pentru a găsi cele mai bune programe de afiliere pentru blogul tău. Găsirea rețelelor de afiliați potrivite în nișa ta este cea mai ușoară și cea mai inteligentă modalitate de a crește vertiginos vânzările tale afiliate.

4. Comunicare prin e-mailuri

În cazul în care, dacă doriți să promovați un produs, dar nu puteți găsi informații despre programul de afiliere al acestuia nicăieri.

Apoi trimiteți-le un e-mail prin care doriți să vă alăturați programului lor de parteneriat. Dacă permit vânzarea de recomandare, cu siguranță te vor adăuga în lista lor de afiliați.

Amintiți-vă că este posibil ca unele site-uri web să nu accepte programe de afiliere, cum ar fi Ahrefs (Cercetare cuvinte cheie și MailChimp (software de e-mail). Dar solicitarea prin e-mail este o idee bună și o latură pozitivă a unui bun agent de marketing afiliat.

Pro. si contra. de marketing afiliat 101

Acesta este ultimul pas pentru a afla ce este marketingul afiliat. Știi că fiecare monedă are o latură opusă, iar marketingul afiliat o are și el.

Deși marketingul afiliat este una dintre cele mai simple modalități de a câștiga venituri pasive pentru începători.

Dar, există unele limitări, cum ar fi dacă site-ul tău web generează o vânzare, atunci primești un comision și dacă nu, nu primești nimic.

Deci, înainte de a începe cu această sursă de câștig, discutați despre avantajele acesteia. & contra.

Pro

  • Începeți cu ZERO abilități de marketing : nu există astfel de cerințe, cum ar fi abilități de marketing geniale pentru a începe marketingul afiliat 101 pentru începători. Singurul lucru de care aveți nevoie pentru a avea un blog sau un site web auto-găzduit și un număr decent de trafic.
  • Programe de afiliere nelimitate : Există programe de afiliere nelimitate disponibile pe internet, de exemplu, programul de afiliere SiteGround. Tot ce ai nevoie pentru a-l găsi pe cel potrivit pentru publicul tău și pentru a începe promovarea pe blogul tău.
  • Fără taxe de înscriere : 99,9% din programele de afiliere percep un ban pentru a se alătura. sunt liberi să se alăture. Acesta este un proces 100% fără riscuri de a genera venituri pasive din blogul tău.
  • Mai puțină muncă și o mulțime de bani potențiali : Tot ce trebuie să includeți linkuri afiliate în conținutul dvs. pentru a face vânzări. Indiferent de tipul de conținut pe care îl publicați pe blog, trimiteți prin e-mailuri sau distribuiți pe rețelele sociale.
  • Fără bătaie de cap din partea asistenței pentru clienți : în calitate de afiliat, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la problemele legate de produse. Comerciantul este singura persoană responsabilă pentru a ajuta clientul să răspundă la întrebări legate de produs.
  • Domeniu de aplicare mai mare : În marketingul afiliat, aveți multe opțiuni nelimitate pentru a vă alătura unui program de afiliere diferit, în cazul în care acesta nu funcționează pentru dvs. Această fluiditate vă oferă o oportunitate transparentă de a găsi succesul într-un alt domeniu de afiliat.

Contra

  • Fără succes garantat : există o competiție uriașă. Majoritatea afiliaților profesioniști sunt deja acolo pentru a profita cât mai bine. Uneori trebuie să petreci multe luni chiar și ani pentru a obține rezultate pozitive. Chiar și eu așteptasem primele 6 luni pentru a genera prima mea vânzare afiliată.
  • Investiții mari : trebuie să investiți mai întâi pentru găzduire web, teme, proiectarea unui site web. După aceasta, nu este clar că vei avea succes, deoarece există atât de mulți experți care fac aceleași lucruri.
  • Fără control asupra programelor : Există o mulțime de reguli și termeni pentru afiliații lor și ceea ce pare a fi un program grozav astăzi ar putea fi un program prost mâine.
  • Oricine se poate alătura și deveni un succes : aceasta este partea pozitivă a marketingului afiliat, dar și negativă. Pentru că oricine se poate înscrie la majoritatea programelor de marketing afiliat, astfel încât concurența crește în fiecare secundă.
  • Ușor de furat coduri și link-uri : există anumiți afiliați care știu cum să pirateze un link de afiliat, astfel încât să poată câștiga un comision dintr-o vânzare. Dacă îl vizează pe al tău, atunci s-ar putea să pierzi atât de mult comision, încât câștigi.

Avantajele de mai sus. si contra. de marketing afiliat 101 pentru începători arată cât de bine sau rău este în lumea de astăzi.

Pentru a avea succes în marketingul afiliat, evaluați fiecare punct cu atenție, procedați cu prudență și reprezentați produsele sau serviciile de încredere care vă pasionează.

Când poți face ca asta să se întâmple în mod corect, atunci poți avea succes în marketingul afiliat.

Concluzie despre marketingul afiliat 101 pentru începători 2022

Venituri pasive din marketing afiliat. Pare un vis în lumea de astăzi, nu?

Visul pe care l-ai avut de a face bani în timp ce dormi nu este doar o idee prostească, ci realitate.

Recunosc că nu este la fel de ușor ca să câștigi din Adsense, dar crede-mă că monetizarea unui blog cu produse afiliate este mult mai bună decât Google Adsense.

Puține cunoștințe și arătarea transparenței unui produs pentru cititorii dvs. creează încredere. Așa că fii sincer cu cititorii tăi și oferă conținut valoros pentru a-i educa.

Acest lucru va necesita timp și răbdare uriașă și va veni o zi în care toate visele tale vor fi transformate în realitate.

marketing afiliat 101